no-img
پارس افزار

افزایش اعضای کانال تلگرام به شیوه تولید محتوی - پارس افزار


پارس افزار

ادامه مطلب

ZIP
افزایش اعضای کانال تلگرام به شیوه تولید محتوی
zip
1395-09-21

افزایش اعضای کانال تلگرام به شیوه تولید محتوی


همانطور که می دانید، برای کسب درآمد از کانال های تلگرامی، خیلی مهم است که اعضای واقعی زیادی را بتوانید عضو کانال خود کنید. تولید محتوی یکی از بهترین و پرقدرترین روش های جذب عضو می باشد. شاید تاکنون در گروه هایی که عضو هستید، دیده باشید که یکی از اعضا، از کانال خاصی بسیار تعریف می کند و پیشنهاد زیادی می کند که دیگران نیز عضو آن کانال شوند. آیا فکر می کنید که شخص مورد نظر از آن کانال پول گرفته است؟ خیر. اما کانال مورد نظر آنقدر توانسته خوب عمل کند که اعضای خود را وادار به تشویق و جذب عضو برای خود نماید.

تولید محتوی ارزشمند همیشه نقش بسیاری در ماندن اعضای قدیمی در کانال شما دارد. بارها شده که افراد مختلفی به من پیام می دانند که ((ما همه کانال های خود را ترک کرده ایم، اما کانال شما را نتوانستیم پاک کنیم)) علاوه بر این که افراد بسیار زیادی را توانستم از طریق تولید محتوی های بسیار جالب به کانال خود کشیده و عضو نمایم.

اما شاید بسیاری از شما با خودتان فکر کنید که تولید محتوی بسیار جذاب کار آسانی نباشد و نیازمند وقت بسیار زیادی است. باید به جرأت بگویم که این تصور کاملا اشتباه است. هم اکنون که در حال نوشتن این مقاله هستم، کانال های بالای ۱۰۰ هزار نفری را میشناسم که هنوز هم مطالب خود را از گلچینی از ۱۰ تا ۲۰ کانال هم موضوع خود انتخاب می کنند. کانال خبری را می شناسم که با ۵۰ هزار عضو، مطالب و اخبار خود را از کانال های دیگر برمیدارد. جالب تر آنکه ربات اختصاصی هم دارند برای تغییر لینک مطالب کانال های دیگر. به عبارتی، با این ربات حتی زحمت تغییر لینک را نیز از دوش خود برداشته اند…

سوال بعدی شما احتمالا این باشد که چگونه کانال های هم موضوع خود را پیدا کنم. به این سوال به صورت کامل در پکیج پاسخ داده شده است. یکی از بهترین راه ها، استفاده از سایت هایی است که کانال های تلگرامی را معرفی میکنند. نمونه هایی از آن ها عبارتند از:

Topchannel.ir و mobodid.com

یک نکته مهم در قرار دادن پست های کانال:

حتما در پایان پست های خود لینک خصوصی و یا private کانالتان را نیز در زیر پست ها (عکس، فیلم، گیف و …) قرار دهید و بالای لینک نیز یک متن کوتاه تبلیغاتی به شکل زیر بنویسید.

گیف های انگیزشی بیشتر

https://telegram.me/joinchat/DuSerz26qO1OU3HR0Ml5Mg

 

با این استراتژی، میتوانید با پست هایی که از طریق اعضایتان در گروه های دیگر فوروارد می­شود، عضو گیری کنید. این نکته مهم را فراموش نکنید که قرار دادن یک لینک جوین تنها، خیلی نمی تواند عضو گیری کند و باید همراه با یک توضیح در رابطه با لینک باشد که مخاطب را تشویق به کلیک روی لینک نماید.

چگونه تولید محتوی برای کانال تلگرامی خود کنید که به سرعت پخش شوند؟

تا اکنون امیدوارم متوجه شده باشید که تا چه اندازه گذاشتن پیام هایی که قابلیت پخش شدن داشته باشند، برای رونق کسب و کار تلگرامی شما مهم است. اما لازم است تا در این قسمت ویژگی های پیام هایی که بیشتر توسط اعضا فوروارد می شود را بگویم. راستی قبل از آن که شروع به گفتن ویژگی ها کنیم، بد نیست سوالی بپرسیم. چرا کانال های چک، طنز و یا کانال هایی همچون گیز میز، اینقدر سرعت رشد عضوشان بالا است؟

یک) جذابیت:

واقعیت این است که پست های جذاب و جذب کننده بیشتر از یک پست بی روح قابلیت فوروارد شدن دارد. سعی کنید پست هایتان را با توضیحات و سرتیترهای جذاب، جالب کنید و این نکته طلایی را هیچ وقت فراموش نکنید که یکی از راه هایی که می توانید با آن حواس مردم را جلب خودتان کرده و آن ها را شگفت زده کنید، این است که الگوها و انتظارهای قبلی شان را بشکنید و یک چیز تازه به آن ها یاد داده یا معرفی کنید.

همچنین اگر قصد فروش محصولی و یا خدماتی دارید، تا می توانید محصول خود را جذاب تر و تعاریف جالب تری برای آن بنویسید.

دو) کاربردی بودن:

برای کسب درآمد از تلگرام، بسیار مهم است که اعضای خود را بتوانید به مدت زیادی در کانال نگه داشته و از ترک کردن کانالتان جلوگیری کنید. یکی از شیوه های کمتر خارج شدن اعضا از کانال، کاربردی کردن مطالب کانالتان است.

همچنین درصد به اشتراک گذاری مطالبتان توسط دیگران نیز بیشتر می شود. زیرا اعضایتان همانند همه انسان ها، هنگام به اشتراک گذاشتن مطالب کاربردی، احساس از رضایت درونی تجربه می کنند . زیرا به اشتراک گذاری مطالب ارزشمند و کاربردی برای کمک به دیگران است. لذا بسیار توجه کنید که مطالب شما کاربردی نیز باشد.

سه) داستان سازی:

اگر یکی از دوستانتان بیاید و برایتان بگوید که یک بار تعمیر کار، ماشینش را درست کرده و هیچ پولی نگرفته است، همین خودش به دیدن صدها تبلیغ و مشاهده عینی و آزمون و خطا می ارزد. بنابراین سعی کنید برای پست ها و مخصوصا محصولات خود، داستان نویسی کنید. داستان ها نه وقت می گیرند و نه زحمتی دارند. به ملمووسترین و قابل اعتماد ترین حالت ممکن از یک محصول یا خدمات تعریف می کنندو غیرمستقیم آن را به بقیه پیشنهاد می کند.

چهار) صرفه جویی مالی:

چگونه می توانید کاربران کانال خود را مجاب به یک خرید تلگرامی کنید و علاوه بر آن، آن ها را مجاب کنید تا کانال، محصولات و یا خدمات شما را رایگان تبلیغ کنند؟ یکی از راه ها این است که به آن ها تفهیم کنید، جنس یا خدماتی که در کانال نمایش داده شده و می خواهید تا کاربران بخرند، می تواند بسیار صرفه جویی مالی برای کاربران به ارمغان بیاورد.

این نکته کلیدی را هیچ وقت فراموش نکنید که معاملات وقتی که ارزش های استثنایی را بزرگ جلوه می دهند، جذابتر به نظر می آیند. به عبارت دیگر هر چه قیمت قابل توجه تر و منحصر به فرد تر باشد، بیشتر در موردش صحبت می شود. پیشنهادهای استثنایی با توقعات مردم بازی می کند و در نتیجه بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند.

 

بنابراین در گذاشتن پست ها و تبلیغ خدمات یا اجناس خود این چند ویژگی را فراموش نکنید و تلاش کنید، هر پست شما یکی از این ویژگی ها را داشته باشد. ۱٫ جذاب بودن ۲٫ صرفه مالی ۳٫ داستانی بودن ۴٫ جذابیت ۵٫ کاربردی بودن



موضوعات :
آموزشی

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *